הפגנת הימין: "חצי מיליון תושבים אינם הפקר"

איתי גדסי 1 Comment on הפגנת הימין: "חצי מיליון תושבים אינם הפקר"

אמש התקיימה הפגנת ענק של מועצת יש"ע מול בית ראש הממשלה בדרישה למרכיבי ביטחון עבור חצי מיליון תושבי המועצות ביהודה ושומרון

צילום: נועם רבקין פנטום, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (ראשון) התקיימה הפגנה בה השתתפו כאלפיים איש שמחו על חוסר במרכיבי הביטחון ובצירי הנסיעה ביהודה ושומרון. בהפגנה נשאו דברים ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן ואלמנתו של סגן ניצב ברוך מזרחי הי"ד.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "הגענו לכאן לבקשת המשפחות השכולות לומר לך רה"מ ושריו – בטחון חצי במיליון תושבי יהודה ושומרון אינו הפקר. אנחנו כאן כי שבענו הבטחות מחזורים וספינים. אדוני רה"מ אנחנו דורשים מעשים. אנו אומרים כאן באלפינו עם הבטחות לא מונעים פיגוע. עם הבטחות לא בונים את ארץ ישראל".

"אנו זועקים את זעקת חצי מיליון יהודי יהודה ושומרון – אנחנו לא יכולים יותר. בעיני ראיתי את בני משפחות פוגל והנקין בזירות הפיגוע הקשות. בידי ממשלה זו והעומד בראשה למנוע את הפגוע הבא ולא נוותר על שתמנע אותו. הבטחתם מרכיבי בטחון בכבישים. הבטחתם והבטחתם והדבר היחידי שהשתנה הוא שמות ההרוגים. התחננו לא להגיע לשבת מול ביתך אבל זוהי ממשלה לאומית שעליה לא לדבר על יהודה ושומרון אלא לבנות אותם. עליה להבטיח תנופת בניה בכל ארץ ישראל. מרחו אותנו עם אובמה. עכשיו עם טראמפ. תמיד מסוכן להרגיז אותם".

איתי מזרחי, בנו של סגן ניצב ברוך מזרחי הי"ד, דיבר בהפגנה ואמר: "אדוני ראש הממשלה, את אבא שלי אי אפשר להחזיר – בבקשה תעשה את מה שצריך, כדי שאמא שלי תחזור הביתה. היא צריכה להיות בבית ולא במאהל מחאה מול הבית שלך לפני 3 שנים, כשהיינו בדרך לחגוג את ליל הסדר עם סבא וסבתא בקרית ארבע, מחבלים התחילו לירות על הרכב בו נסענו. אני זוכר את היריות והצעקות והכאב. השנה, אני אחגוג בר מצווה והחוסר של אבא מורגש יותר מתמיד".

עוד אמר: "מי יכין איתי את קריאת הפרשה? מי ילמד אותי איך מניחים תפילין? מי יעמוד לצידי ביום המרגש הזה? אבא אני מתגעגע. אין יום בו אני לא חושב עליך ואין יום בו אני לא שואל מה היה קורה אם".

לבסוף אמר: "אני כאן היום, בשם ילדים יתומים נוספים אשר מבקשים להיות האחרונים. אדוני ראש הממשלה, את אבא שלי לא ניתן להחזיר- בבקשה תעשה את מה שצריך כדי שאמא שלי תחזור הביתה. מקומה בבית ולא במאהל מחאה מול הבית שלך".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תתחילו לקיים מצווה מדאורייתא – ונשמרתם מאד לנפשותיכם, התרחקו מסכנות ותתחילו להבין שפיקוח נפש קודם להכל ולכן אין לכם מה להסתכן במקומות לא לכם. הבעיות שלכם אינן מעניינות את רוה הישראלים ורוב מוחלט של העם היהודי לתפוצותיו. הסתכנתם? זו בעיה שלכם. עזבו אותנו או חיזרו אלינו.